Tuesday, October 28, 2008

should or not??

haa..
aku de 1 cite nk kongsi..

td kn..aku tgk cite lake house
asalnye mls nk tgk sbb cm x besh je..
tp setelah 'direcommendkn' oleh c suza
aku pon tgk lah..tgk die nangis..
xleh jd aku jd teruja nk nangis gak!!


after 1 jam 34 min n 40 saat
huh! boring g ade r..harap hero ensem je..
2 star je aku kasi
erk 1 g..x nangis pon aku tgk!!
apasal suza tgk die nangis...uuuu
cmne suza...tgk cite lake house pon nangis
ish3 xpatut!!
cmni plak 2 muke die...

muahahaha sebijik h0k!!

try r tgk weh..
tgk korang nangis x cm suza..kuang3x ;p

4 comments:

  1. gile mantap...
    suza nangis!!!!
    ya allah... aku rekomen dia tgk yg versi korea plak... il mare!!!

    ReplyDelete
  2. alah..ko tgk american inventors pon bole nangis~~~

    ReplyDelete
  3. haha..lupe plak..aku penah nangis gara2 American Inventor muahah

    ReplyDelete
  4. hahhhaa.. mana da crying pon! muahahahaha.. mata masuk habuk da..
    ceh!
    memaku dulang guna hammer, mengata org dia po same

    huahuahuahua.. tora+dila=torala

    ReplyDelete